Kāpēc vieniem un tiem pašiem pakalpojumiem dažādās kompānijās ir dažāda cena? Kāpēc kāds strādā vairāk, lai pelnītu mazāk?
Iemesls ir atpazīstamība. Uzticībā kompānijai. Ja klients ir atnācis pie jums vienu reizi, viņš nākamreiz zinās, ko no jums var gaidīt. pēc viena sadarbības gada – viņš jums ticēs. Jūsu kompānijas tēls dzīvo viņa galvā. Cilvēks asociē savas izjūtas ar kompānijas simboliku. Kad viņš redz šo simboliku – viņš uzreiz atceras visu ar to saistītu izjūtu kopu. Bet tikai ja simbolika ir pietiekami skaidra priekš viņa. Jo saprotamāka ir simbolika, jo skaidrākas ir izjūtas.
Jūs droši vien esat pamanījuši, ka, redzot pazīstamas tirdzniecības markas, jūs vairs neuztraucaties par to kvalitāti, jūs domājiet jau tikai par preces raksturojumiem. Jūs maksājiet par kvalitāti, jau nepārbaudot, vai tā ir. Jūs pazīstat kompāniju, jūs maksājiet par komforta sajūtu, kuru dod jums šī kompānija. Jūs maksājiet par pazīstamu vārdu.
Jūs zināt savu lietu? Jums ir vārds.
Mēs varam padarīt to par pamanāmu. Skatīties mūsu klientusPaldies! |
Paveicām:
|