Jau ir pagājis tas laiks, kad mājas lapas esamība bija svarīga. Šobrīd primāra nozīme ir informācijai. Un tieši no mājas lapas dizaina ir atkarīga varbūtība, vai lietotājs varēs atrast viņam nepieciešamu informāciju, cik daudz laika viņam tas prasīs, un kādas emocijas viņam izsauks meklēšanas process.
Tieši mājas lapas dizainu lietotājs novērtēt gan apzināti, gan neapzināti. Ja viņam patiks jūsu mājas lapas ārējais izskats – viņš pastāstīs par to paziņām. Ja viņam būs ērti lietot jūsu mājas lapu – viņš to neapzināti iegaumēs. Kā jūs domājat, uz kurieni viņš dosies meklēt informāciju nākamreiz? Bet nekad nedrīkst aizmirst par mājas lapas specifiku. Jo tas, kas ir atļauts pop-zvaigznes mājas lapā – absolūti nav pieļaujams informācijas portālā. Bet ja tā ir modes apģērba veikala mājas lapa – tad situācija atkal mainās. Tikai zinot lietotāju mērķa auditoriju un to, kam tā dod priekšroku, var izveidot tiešām skaistu un ērtu mājas lapu. Tieši tas ir iemesls tam, ka mēs detalizēti izpētām potenciālu mājas lapas auditoriju, pirms sākam to veidot. Mēs neveidojam mājas lapu priekš pasūtītāja, mēs veidojam mājas lapu priekš viņa klientiem. Skatīties mūsu klientusPaldies! |
Darbi priekš šī klienta:
|